Media

Interviu cu aripi picante si crocodila de PR

Autor: Gloria Csiszer
Publicatie: www.mad3.ro
Data aparitie: 02.07.2010

Artistii nostrii “contemporani” s-au adaptat zilelor noastre si aleg si ei sa isi lanseze piesele pe internet. Sistem, Vama si Spitalul de Urgenta si-au lansat deja singelurile pe Trilulilu. Noul trend insa, il fac baietii de la Ca$$a Loco, al caror ultim single La Mall e pe buzele tuturora si mai mult, si-a facut loc pe toate canalele de social media. A venit la pachet cu un concurs si cu propriul hashtag pe twitter.

Am vrut sa vorbim cu crocodilu, dar era cam ocupat (sa mearga la mall) si ne-a pasat la crocodila de PR pentru mai multe detalii. Asa ca am intrebat-o pe Alina Crancau cate ceva, sa vedem ce-i cu aceasta lansare made in Cluj.

Crocodila de PR

MADE: Ce face crocodilu’ la mall?

Alina Crancau: Crocodilu’ detecteaza toti trilulistii si toate trilulistele care se duc la mall si ii determina, prin puterea sarmului sau, sa ii cumpere portii de aripi picante. Restul timpului si-l petrece la piscina sau dandu-ne SMS cu diferite dorinte. De exemplu, azi dimineata mi-a cerut sa il ducem la o cafea :)

MADE: Au venit baietii de la Ca$$a Loco sa va propuna lansarea piesei pe Trilulilu? Cum merg de obicei aceste lucruri – vin artistii la voi sau invers?

Alina Crancau: Intr-o zi, Crocodilu’ Sef, Sergiu Biris, a luat pranzul cu Cosmin Tudoran de la Ca$$a Loco. Cand s-a intors, ne-a spus zambind ca ne apucam de treaba:) Treaba s-a concretizat: single-ul s-a lansat exclusiv online pe www.trilulilu.ro, odată cu un http://www.trilulilu.ro/concurs/la-mall”>concurs ce are ca premiu o excursie la Amsterdam. Asa a fost in acest caz, insa se poate intampla ca artistii sa ne contacteze direct, sau sa sesizam noi o oportunitate de care sa profitam. Fara indoialala, Trilulilu este un canal important de promovare, dovada vie fiind tot mai multi artisti/trupe care aleg sa isi lanseze single-uri/albumele in premiera, pe www.trilulilu.ro.

MADE: Cine-i vinovatul cu strategia asta atat de inclinata spre online?

Alina Crancau: Din moment ce avem un brand care isi desfasoara activitatea online, e firesc ca si promovarea sa fie facuta acolo unde se afla targetul nostru. Mai mult, si baietii de la Ca$$a Loco si-au dorit ca promovarea sa fie facuta prin intermediului internetului, fiind constienti de forta sa de propagare a informatiei.

MADE: Care-i povestea hashtag-ului? Am auzit ca-s multe beri la mijloc…(ce ai povestit tu la tweetmeet despre Cosmin si ce o promis el)

Alina Crancau: Intr-adevar, sunt multi litri de bere la mijloc:) In perioada de teasing, a aparut hashtag-ul #lamall, care, la inceput, a fost intretinut de @crocodilu si @cosmintudoran. De altfel, pe perioada de teasing, hashtag-ul #lamall a fost unul dintre cele mai vizible din twittosferă. Un exemplu de tweet: RT @crocodilu: Cand intru #lamall intru cu capul plecat si piosenie. Sunt dezgolit de mizeriile cotidiene si ma umplu de har sfant!

In ziua lansării single-ului “La mall” s-a produs si revealing-ul, hashtag-ul s-a viralizat extrem de repede in twittosfera. Apoi, @cosmintudoran a lansat o provocare pentru toti followerii lui: daca #lamall devenea hashtag-ul nr.1 din Romania, intreaga lista va primi cate o bere. Deloc suprizantor, in ziua lansarii single-ului, hashtag-ul #lamall a devenit locul 1 in top hashtag-uri din România, via @agregator.

MADE: Cum e concursul? Poti sa ne dai cateva detalii?

Alina Crancau: Concursul merge foarte bine, semn ca toata lumea isi doreste sa manance aripi picante la unul dintre mall-urile din Amsterdam:). S-au inscris 40 de trilulisti insa cu siguranta vor fi mai inscrieri pe ultima suta de metri. Regulamentul concursului poate fi gasit aici.

MADE: Veti manca multe aripi picante la filmarea videoclipului in Cluj?

Alina Crancau: Suntem curiosi de picanteriile de la filmarea videoclipului. Videoclipul Ca$$a Loco nu s-a filmat inca. Urmeaza insa cat de curand. Va tin la curent:)

MADE: Ce mai pregateste Trilulilu? Cum se vede vara din ograda crocodilului?

Alina Crancau: Pregatim multe surprize, dar daca vi le-as spune nu ar mai fi surpize. Puteti insa sa urmariti blogul oficial al lui Croco’: www.crocodilu.ro si pagina noastra oficiala de media: http://media.trilulilu.ro/. De asemenea, am un mesaj special din partea Crocodilului: “Dragi trilulisti, sper ca ma urmariti pe twiiter – @crocodilu! Nu ma faceti sa vin la voi la calculatoare sa dau eu Follow!”.

Interviu aparut in www.mad3.ro.