Media

Trilulilu vrea să-şi vândă singur publicitatea

Autor: Mihai Prodan
Publicatie: www.ziuadecj.ro
Data aparitiei: 11.05.2010

Portalul clujean de conţinut generat de utilizatori trilulilu.ro a anunţat astăzi că încheie colaborarea cu regia de media F5 X-Media, la mai puţin de un an de la semnarea contractului şi că nu va reînnoi contractul cu cea de-a doua regie de vânzări care gestionează spaţiul publicitar al site-ului, Beyond Media, care expiră în luna iunie.

Până acum, regia de vânzări F5 vindea “în condiţii de non-exclusivitate spaţiul publicitar de pe trilulilu.ro”, potrivit informării portalului.

Directorul Sergiu Biriş a explicat că  a luat această decizie “datorita creșterii înregistrate în ultima perioadă” şi că va vinde spaţiile publicitare în regim propriu.

“Nu avem nici să le reproşăm. Dimpotrivă, a fost o plăcere să lucrăm cu Dragoş Stanca şi echipa lui. Ne-au reprezentat foarte bine pe toată durata colaborării“, a declarat Biriş într-un comunicat de presă. El a precizat că în luna iunie întregul proces de vânzare a publicităţii pe site va fi internalizat, după expirarea contractului cu Beyond Media, care gestionează spaţiul publicitar de pe prima pagină a site-ului.

Echipa de vânzări a Trilulilu SRL funcţionează în Bucureşti şi este formată din trei persoane. întrebat de ce s-a optat pentru internalizarea procesului de vânzări, responsabilul de relaţii publice al portalului, Alina Crâncău, a explicat că aceasta este “o soluţie mai viabilă, pentru că Trilulilu e acum capabil să se vândă singur, prin echipa de vânzări”.

Articol apărut în www.ziuadecj.ro.