Media

Publicitatea online – ce este, cum se face şi ce viitor are

Autor: Raluca Bugnar
Publicaţie: www.ftr.ro
Data apariţiei: 09.12.2009

Tinerii profesioniştii din Cluj-Napoca stau mîine seară la poveşti despre marketing online. Organizaţia IAA Young Professionals Cluj-Napoca a programat joi, 10 decembrie, de la ora 18:00 o seară de marketing online cu Gabriel Dombri şi Marius Lobonţiu. Evenimentul va avea loc în Amfiteatrului 101 de la Facultatea de Ştiinţe Politice şi Administrative a Universităţii “Babeş-Bolyai”, de pe strada Traian Moşoiu nr. 71. Participanţii pot fi directori şi specialişti în marketing, studenţi, dar şi toţi cei interesaţi de publicitatea pe internet. Partea a doua a prezentării va fi susţinută de Călin Biriş de la Trilulilu. Acesta va explica de ce conteazã publicitatea online, cît costă, cum poate fi făcută şi care e viitorul reclamelor pe internet.

Articol apărut în www.ftr.ro.