Media

Trilulilu lansează platforma proprie de publicitate online

Cluj-Napoca – 22 Iunie 2009 – Trilulilu lansează prima platformă de publicitate video în sistem de plată cost per click (CPC) din Romania

Platforma de publicitate video, accesibilă la adresa http://publicitate.trilulilu.ro, a fost dezvoltată in-house de către echipa Trilulilu și permite crearea de reclame care sunt mai apoi afișate în interiorul clipurilor video de pe site-ul www.trilulilu.ro. Campaniile publicitare pot fi targetate după locația, sexul și vârsta utilizatorilor site-ului sau după categoria de interes din care clipurile fac parte.

“Ideea realizării unui astfel de sistem a venit ca urmare a nevoii companiilor de a investi în soluții de publicitate online eficiente. Avem de partea noastră atât un inventar mare de conținut video cât și rezultate foarte bune obținute în campaniile de publicitate video derulate până acum pe site-ul nostru.” declară Sergiu Biriş, Director General alias Crocodilu’ Șef al Trilulilu.

La începutul lunii iunie, site-ul Trilulilu avea peste 500.000 de utilizatori înregistrați și peste 23.000 de ore de conținut video postat exclusiv de către utilizatorii site-ului.
Platforma de publicitate video a Trilulilu este destinată companiilor care investesc bugete mici și medii în publicitate online și care caută totodată rezultate și eficiență de pe urma campaniilor lor. Sistemul este complet automatizat, clienții având la dispoziție o interfață prin care își pot gestiona singuri campaniile, crearea reclamelor și targetarea lor necesitând cunoștințe minime de utilizare a Internetului. Statisticile sunt oferite în timp real, advertiserii având totodată parte de suport din partea echipei Trilulilu pentru optimizarea continuă a performanțelor campaniilor.

“Este adevărat că în România publicitatea în clipurile video pe Internet este abia la început de drum, dar suntem încrezători că sistemul realizat de noi va reprezenta o alternativă eficientă de a investi în publicitatea pe Internet. Posibilitățile de targetare sunt exacte, iar sistemul este unul intuitiv, ajutând advertiserii să obțină rezultate foarte bune în campaniile lor” a declarat Sergiu Biriș, Crocodilu’ Șef al Trilulilu.

Trilulilu (www.trilulilu.ro) este cea mai mare comunitate online din România, bazată pe conceptul file sharing (partajare de fișiere).

Site-ul se situează în topul celor mai accesate site-uri din România, cu un trafic de peste 2.300.000 vizitatori unici pe lună și 500.000 de utilizatori înregistrați. Trilulilu deține peste 23.000 ore de conținut video generat exclusiv de către utilizatorii site-ului.

Trilulilu a câştigat premiile pentru cel mai bun site în categoria “Divertisment şi timp liber” la festivalul Internetics 2007 și cel mai bun site în categoria “User Generated Content” la Webstock 2008.
Profilul demografic și datele de audiență ale vizitatorilor site-ului pot fi accesate la adresa http://publicitate.trilulilu.ro/audienta
Trilulilu S.A.

Sergiu Biriş
Crocodilu’ Șef
http://www.trilulilu.ro