Media

Economia sub lupa bloggerilor

Autor: Capital Online
Publicaţie: www.capital.ro
Data apariţiei: 04.06.2009

Dan Petre se întreabă dacă există viaţă dupa EFFIE, iar Sergiu Biriş dă câteva sfaturi despre cum să obţii campanii online eficiente. Manafu anunţă că Microsoft a adus Surface la CERF.

“Ştiu că de regulă ecourile care se răsfrâng asupra membrilor comitetului EFFIE sunt critice. Şi că toţi ne-am asumat la prima întâlnire din lunga şi obositoarea serie care a urmat că vom aplica regulamentul festivalului şi regulile hotărâte în adunarea comuna IAA-UAPR indiferent de consecinţele asupra imaginii personale”, scrie Dan Petre.

“În România încă nu prea avem interactivitate la nivel de campanii tradţtionale, aşa că mai avem de lucru până să ajungem acolo. Însă primii paşi ar fi să arătăm că există un mediu care oferă eficienţă, dupa care să începem într-adevar să punem accent pe o interactivitate cât mai mare, care să ofere plus valoare atât advertiserului cât şi consumatorului”, spune Sergiu Biris.”Microsoft a adus la CERF celebra sa masă interactivă, Surface. Am apucat până acum să asist doar la un demo, însă până la finalul evenimentului o să merg să joc o partidă de table cu cei de la Microsoft, chiar pe Surface. Mai bine zis, în Surface”, scrie Manafu.

Articol apărut în www.capital.ro.