Media

Trilulilu.ro va lansa o platforma proprie de publicitate in circa o luna

Autor: Irina Crudu
Publicaţie: www.dailybusiness.ro
Data apariţiei: 07.04.2009

Portalul autohton de continut video Trilulilu.ro va lansa, in aproximativ o luna, o platforma proprie de publicitate, destinata companiilor care aloca bugete mici pentru advertising online.

“Deocamdata nu pot da mai multe detalii, insa dorim sa lansam aceasta platforma in aproximativ o luna”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Sergiu Biris, directorul general al Trilulilu.ro.

De la inceputul anului, Trilulilu.ro a inceput sa internalizeze o parte din vanzarile de publicitate. Pana la momentul respectiv, site-ul a lucrat in regim de exclusivitate cu regia de vanzari Boom. Faptul ca site-ul are si angajati proprii pe partea de vanzari nu exclude insa continuarea colaborarii cu Boom sau oricare alta regie. La inceputul anului, Trilulilu.ro avea doi angajati care se ocupau de vanzari, unul in Bucuresti si unul in Cluj.

Trilulilu.ro a ajuns la 78,2 milioane de afisari in luna martie a acestui an, 7,8 milioane de vizite si 2,5 milioane clienti unici, potrivit datelor furnizate de SATI, in crestere de la 66,1 milioane de afisari si 7 milioane de vizite inregistrate in luna februarie a acestui an, potrivit acelorasi date.

“In perioada imediat urmatoare vom introduce un nou mod de vizualizare a video-clipurilor de pe site si anume in format larg 16:9. Acest lucru vine ca o consecinta a faptului ca utilizatorii publica din ce in ce mai multe video-uri la o calitate superioara”, a precizat Biris. Totodata, acesta a precizat ca si restul sectiunilor site-ului vor fi imbunatatite in urmatoarea perioada urmand sa introduca mai multe unelte de socializare care vor fi disponibile membrilor site-ului.

In prezent, Trilulilu.ro are peste 460.000 de utilizatori inregistrati, la sfarsitul lui 2008 numarul lor situandu-se la 380.000. Pana la sfarsitul anului reprezentantii Trilulilu.ro urmaresc atingerea numarului de 700.000 de utilizatori inregistrati.

In ceea ce priveste numarul de vizitatori, Sergiu Biris nu a dorit sa faca o estimare pentru urmatoarea perioada. “Vor exista perioade in care numarul de vizitatori va ramane constant, insa pe termen mediu se va resimti cu siguranta o crestere in traficul site-ului. Aceste lucruri depind de mai multi factori, insa scopul nostru nu este sa fim numarul 1 in trafic. Atentia ne este concentrata mai mult pe a face lucrurile sa mearga bine si a gasi noi metode prin care proiectul sa se dezvolte si sa devina unul din ce in ce mai important in peisajul online romanesc”, a precizat Biris.

Actionar majoritar in cadrul Trilulilu.ro este investitorul francez Alexis Bonte, care a mai investit si in eRepublik.com, un alt proiect romanesc. Sergiu Biris este fondator si coactionar, avand, in prezent, functia de director general.

Trilulilu.ro este al doilea cel mai vizitat site din Romania, dupa Softpedia.ro, conform SATI.

Articol apărut în www.dailybusiness.ro.