Media

Audi A4, lansat in Romania prin bloggeri

Autor: www.financiarul.com
Publicaţie: www.financiarul.com
Data apariţiei: 18.02.2008

Agentia de publicitate Cohn& Jansen/Ashley Holmes, detinatoarea contului Audi, a lansat intr-un mod inedit modelul Audi A4 in Romania prin intermediul a zece bloggeri de renume din zona media, internet si antrepenoriat. Acestia au fost invitati sa participe la un drive test de doua saptamani si articolele scrise pe blogurile lor vor fi centralizate pe site-ul generatia4.ro. Cei zece norocosi se vor plimba cu noul model de Audi in doua transe. Primii vor conduce masina germana intre 13 si 27 februarie: Vali Petcu (zoso.ro, cel mai vizitat blog din Romania), Dragos Novac (antrepenor on-line), Oana Dobre (jurnalist), Sergiu Biris (antrepenor on-line, manager Trilulilu) si Vlad Stan (antreprenor on-line, manager Vodanet Media). Vor urma intre 28 februarie si 13 martie Bobby Voicu (antreprenor  on-line), Radu Ionescu (manager Kinecto), Cristian Manafu (Managing Part-ner Evensys), Mihai Dobrovolschi (jurnalist) si Orlando Nicoara (manager Mediapro Interactiv).
Campania de lansare a Audi A4 in Romania nu este prima asociere a masinilor cu blogosfera. In toamna anului trecut, Kiss FM a desfasurat in colaborare cu Dacia campania „Dacia Logan – Kiss FM“, insa nu era implicat niciun drive test, ci o simpla campanie de bannere. Ramane de vazut cat de multumiti vor fi bloggerii de noul Audi A4 si cat de convinsi vor fi cititorii lor sa isi cumpere modelul pe care il pot testa virtual pe site-ul generatia4.ro.

Articol apărut în www.financiarul.com.