Media

Crocodilul-şef din online-ul românesc

Autor: Ovidiu Anton
Publicaţie: www.capital.ro
Data apariţiei: 26.11.2008

Nu a vrut să lucreze pentru alţii, aşa că nu i-a rămas decât o singură variantă: să devină antreprenor. La început a făcut web-design ca freelancer. Apoi a deschis o firmă şi şi-a diversificat oferta de servicii din domeniul internetului.

Între timp, ca să facă faţă noilor provocări, a ales să studieze managementul la Facultatea de Studii Europene din Cluj. Anul trecut, a dat lovitura. A lansat site-ul de video-sharing Trilulilu.ro, un fel de Youtube românesc. Cu toate că investiţia iniţială nu a fost foarte consistentă, site-ul fondat de Biriş s-a bucurat de un succes imens, în scurt timp ajungând la un număr impresionant de vizitatori. Astfel, businessul demarat de Biriş a avut, în mai puţin de un an, o creştere formidabilă. La sfârşitul lui 2007, Trilulilu a anuntat vânzarea a 10% din acţiuni către omul de afaceri de origine franceză Alexis Bonte. Suma tranzacţiei a fost de 100.000 de euro. Anul acesta, a mai avut loc o tranzacţie. Tot Alexis Bonte a cumpărat, pentru o sumă despre care se spune că se apropie de un milion de euro, încă 41% din companie.

Trilulilu nu este singurul business demarat de Biriş. Anul trecut, împreună cu Andrei Dunca si Mark Trefgarne a fondat LiveRail, companie cu sediul în Statele Unite, care dezvoltă tehnologie pentru online video advertising.

Articol apărut în www.capital.ro.